Než jsme se mohli pustit do obnovy tratě (spočívající ve snesení původních kolejí a vytrháním starých, většinou shnilých pražců ), bylo potřeba vše odborně zaměřit. Naštěstí dlouhodobě spolupracujme s katedrou železničních staveb na stavební fakultě ČVUT, takže jsme mohli využít jejich služeb. Studenti třetího ročníku, kteří dorazili do Zubrnic na pětidenní pobyt v rámci geodetické
Aktuálně
Zahájení kampaně v květnu
Kampaň na obnovu tratě byla slavnostně zahájena na začátku května jízdou na drezíně se starosty Zubrnic a Lovečkovic na hranice okresu a tedy i katastrů jejich obcí v kilometru 7,205. Obě obce naše aktivity velmi podporují, i díky nim jsme se do obnovy tratě mohli pustit.
První jízda nad Zubrnice
Na konci března po spálení většiny větví z pokácených stromů se uskutečnila průzkumná jízda nad Zubrnice po starých dlouho nepoužívaných kolejích ve stylu “kam až to půjde”. Dojeli jsme na hranice okresu v kilometru 7,2. Následovalo jedno kolejové pole rozmontované. Po jeho upevnění se dalo dojet až do kilometru 7,8. Zde koleje končí. V dalším
Vyřezání stromů v obnovovaném úseku
V březnu 2019 jsme nechali vykácet stromy, které vyrostly na tělese trati a v bezprostřední blízkosti během 40 let nepoužívání tohoto úseku. Teprve poté jsme mohli začít přemýšlet, jak úsek obnovíme.
Stav trati v lednu 2019
Takto vypadal úsek, který letos chceme za vybrané příspěvky v kampani obnovit, při první pochůzce v lednu 2019.