Dovezení betonových pražců na Úštěk

Dnes byly složeny betonové pražce na bývalou koncovou stanici naší tratě – Úštěk horní nádraží. Celé bývalé kolejiště i bývalá výpravní budova je již 10 let (po velkém mnohaletém úsilí a za finančního přispění členů spolku) v našem majetku, a tak zvažujeme, zda obnovovat trať i z této strany a jít obnově ze Zubrnic do Lovečkovic “naproti”. Nyní nejspíš obnovíme kolejiště ve stanici, stometrovou spojku na “státní trať” Lovosice – Česká Lípa (abychom mohli převézt nějaké naše vagóny z Velkého Března, kde jsou odstavné koleje na hraně své kapacity) a prvních několik stovek metrů trati na Lovečkovice (vzdálené 8 km). Jsme rádi, že se nám ozývají i lidé z Úštěku a okolí, že chtějí na obnovu také přispět a ať obnovujeme i zde. Za podporu děkujeme.