Blog

Práce pokračují i v roce 2020

Příznivé počasí začátku roku zavedlo na naši trať sponzorskou mechanizaci. Tato je využita k dočištění úseku od přejezdu do km 6,9. Po dohodě s majiteli okolních pozemků jsou upravovány svahy a bude provedeno levé odvodnění zářezu. Zároveň se naváží ze dvou lokalit vyzískané dřevěné pražce – celkem 800 ks (část na prodloužení, část na deponii na

Hrnky pro dárce nyní k dispozici.

Konečně máme k dispozici 100 ks hrnečků s motivem letošní kampaně, které jsme slíbili dárcům, kteří přispějí do kampaně Příští stanice: Lovečkovice! alespoň 1000 Kč. Prvních 6 kusů jsme rozdali v neděli na spolkové členské schůzi. Ostatní jsou připraveny pro Vás. Pokud jste jedním z dárců a ještě jste nám nedali kontakt, prosím ozvěte se

První vlak!

U příležitosti konání výroční členské schůze spolku jsme se společně svezli po 550 metrech obnovené tratě. Jednalo se zřejmě o první vlak s cestujícími v tomto úseku po 41 letech. Jsme rádi, že se dílo podařilo a již přemýšlíme, jak pojmeme v příštím roce obnovu dalších stovek metrů tratě. Moc děkujeme za podporu z Česka

Sypání štěrku

Dnes jsme v Zubrnicích přivítali lokomotivu 742 201 s 15 vagóny štěrku (vzhledem ke sklonovým poměrům tratě byly z velkého Března naváženy vždy po třech). Všechen štěrk se podařilo úspěšně vysypat do obnovovaného úseku nad nádražím.

Koleje položeny v délce 350 metrů.

V tomto týdnu byly položeny další pražce a na ně pásy kolejí, obnovená trať (pravda, zatím bez šťěrku, směrového srovnání a dalších úprav) je nyní dlouhá již 350 metrů. Do příštího týdne chceme nechat položit zbylých 150 metrů a obnovu dokončit. Další nové metry budou v příštím roce, pokud se nám opět podaří vybrat peníze

Cíl kampaně splněn!

Protože jsme během vybírání prostředků do kampaně dostali kromě pochval a uznání i několik nabídek na provedení prací za zvýhodněnou sazbu a také část potřebného materiálu na obnovu se nám povedlo koupit či sehnat za symbolickou cenu, nedávno jsme přepracovali rozpočet a přepočítali náklady na obnovu, které po úpravě činí o celou třetinu méně. Na